Освіта

Три «двохсотки» і мрія досліджувати історію Криму: історія випускника Владислава Старчевського

1 хв читання

Випускник ліцею імені Дмитра Бахматюка у Калуші Владислав Старчевський склав національний мультипредметний тест на максимальні 200 балів з трьох предметів — математики, історії України та англійської мови. З української мови йому забракло лише п’яти балів до абсолютного результату. Про свій шлях до успіху, навчання, плани на майбутнє та любов до історії він розповів в інтерв’ю для місцевого видання «Вікна».

Свою освітню дорогу Владислав почав у рідному Підмихайлі, а до ліцею вступив ще тоді, коли він мав статус гімназії. За його словами, навчальний заклад обрав свідомо — через високий рівень освіти та добру репутацію. Після дев’ятого класу продовжив навчання у класі з поглибленим вивченням української мови та літератури.

Підготовку до тестів хлопець почав заздалегідь. У вересні оцінив свої знання з обраних предметів і вирішив посилено зайнятися англійською мовою та математикою. Відвідував додаткові заняття, а з історії України готувався самостійно. Більше того — допомагав і своїм однокласникам, проводячи мініуроки та тренування з тестами.

«Історія України для мене — більше, ніж просто предмет. Я мрію стати істориком або викладачем, досліджувати минуле нашої країни, зокрема окуповані території Донеччини, Луганщини, Криму. Ці регіони мають неймовірно багатошарову історію. Саме такі знання формують національну свідомість», — зазначив Владислав.

Юнак планує вступати до Українського католицького університету у Львові або до Київського національного університету імені Тараса Шевченка. На перший ВНЗ подався на стипендію, оскільки це приватний заклад, і зараз очікує на відповідь.

Щодо самого тестування, Влад каже, що переживав, але не панікував. Почав з математики — щоб одразу включитися у складні завдання. Англійську та історію написав менш ніж за годину. Помилка в українській мові була прикрою, але не затьмарила загального задоволення.

Попри серйозну підготовку до НМТ, хлопець знаходив час для хобі: грає в шахи, волейбол, проводить час із друзями. Усе це, за його словами, стало можливим завдяки правильному тайм-менеджменту.

У ліцеї пишаються своїми випускниками. За словами заступниці директора Ольги Дороніної, заклад стабільно демонструє високі результати на ЗНО та НМТ. Цьогоріч восьмеро учнів отримали золоті медалі, а семеро з них — 200 балів хоча б з одного предмета.

«Високі результати — це завжди спільна робота: і вчителів, і дитини, і родини. Але головне — свідоме бажання вчитися. Саме такі, як Владислав, є прикладом для інших», — додала педагог.

Владислав Старчевський не лише продемонстрував високий інтелектуальний рівень, а й чітко сформулював свою мету — працювати з історією, досліджувати складні періоди та регіони, які сьогодні потребують переосмислення. Його історія — це доказ того, що цілеспрямованість, наполегливість і любов до знань відкривають великі горизонти навіть у непрості часи.

Схожі записи
Освіта

Охорона, наставництво, довіра: як поліцейська Оксана Андріїшин забезпечує безпеку у Калуському ліцеї

Калуський ліцей імені Дмитра Бахматюка став одним із перших закладів освіти в громаді, де впровадили проєкт «Служба освітньої безпеки». Його реалізацією займаються…
Освіта

Інтерактивна Європа з фанери: студенти з Калуша створюють унікальні карти з QR-кодами

Четверо студентів Вищого професійного училища №7 у Калуші виготовили перші десять магнітних карт Європи з QR-кодами для Калуської міської ради. На цьому…
Освіта

«Як у ресторані»: оновлений харчоблок Калуського ліцею №6 підкорює учнів і кухарів

Після капітального ремонту харчоблок Калуського ліцею №6 став прикладом сучасного підходу до шкільного харчування. З моменту відкриття пройшло менше місяця, а оновлення…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *